نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پرونده ی بازیکن فرانسوی بسته شد ! تلاش برای خرید های جدید

پرونده ی بازیکن فرانسوی بسته شد ! تلاش برای خرید های جدید

روزهای حساس نقل و انتقالات زمستانی از راه می رسد و همین موضوع سبب شده تا اخبار مربوط به خرید و فروش بازیکنان هر روز گسترش یابد و تیم یوونتوس نیز سهم زیادی از این اخبار دارد. در ادامه به بررسی آخرین اخبار نقل و انتقالات می پردازیم.

 

ان زونزی:

 

یوونتوس برنامه های خود را برای خرید این بازیکن در زمستان متوقف کرده و فعلا تمام حواس خود را برای خرید ویتسل بلژیکی معطوف کرده است. یووه خرید هافبک توانمند سویا را به تابستان موکول خواهد کرد و فعلا برای این بازیکن برنامه ای ندارد. یووه می تواند با 6 میلیون یورو در همین ژانویه، ویتسل را خریداری نماید.

 

متیا دی شیلیو:

 

یوونتوس همچنان در تلاش است تا راهی برای خرید بازیکن توانمند تیم میلان پیدا کند و مدیران یووه درصدد هستند تا در همین زمستان این بازیکن را خریداری نمایند. البته گفته می شود، در صورتی که یووه نتواند در ژانویه او را جذب کند، این پرونده به تابستان سال آینده خواهد رفت و او در لیست خرید بانوی پیر حفظ خواهد شد تا مدیران یووه بتوانند مذاکره ای جدید با همتایان میلانی خود داشته باشند. دی شیلیو یکی از بازیکنان مورد علاقه ی الگری می باشد.

 

دراکسلر:

 

آلمانی ها مدعی شدند که این بازیکن خوش تکنیک با رقمی در حدود 30 الی 35 میلیون یورو، می تواند به یکی از تیم های یوونتوس، آرسنال و پاریس سنت ژرمن فرانسه منتقل شود. البته شانس باشگاه فرانسوی بیش از بقیه می باشد و انها دستمزدی فوق العاده برای او در نظر گرفته اند.

 

فرانک کسیه:

 

مدیران باشگاه یوونتوس تصمیم دارند از رابطه ی ایده ال خود با سران باشگاه آتالانتا نهایت استفاده را ببرند و این بازیکن آینده دار را با رقمی در حدود 20 میلیون یورو راهی یووه کنند. البته چند باشگاه پولدار اروپایی برای خرید فرانک کسیه ابراز علاقه کرده اند ولی یووه می خواهد زود تر از رقبا، کار را تمام کرده و او را به عضویت تیم خود در بیاورد. چلسی و لیورپول نیز آمادگی کامل خود را برای پرداخت رقم مورد نظر سران آتالانتا اعلام کرده اند.

 

ماتیا کالدارا:

 

گازتا امروز گزارش داد یوونتوس در تلاش است تا این ایتالیایی را به سرعت خریداری نماید ولی به اوجازه می دهد که تا تابستان سال 2018 در باشگاه فعلی خود یعنی آتالانتا توپ بزند. این مدافع 22 ساله یکی از بهترین بازیکنان سری آ تا اینجای فصل بوده و یووه نظر مساعدی بر روی خرید وی دارد. پیش بینی می شود وضعیت نهایی او تا یکی دو روز آینده مشخص شود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: